.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد: باند قدرت و ثروت باید از نظام اسباب کشی کند

محمود احمدی نژاد با اشاره به این که برخی گفته اند دوره احمدی نژاد تمام شده و او باید اسباب کشی کند افزود: من می خواهم به آنها بگویم که احمدی نژاد باشد یا نباشد ، آن کسانی که باید از این نظام اسباب کشی کنند باند قدرت و ثروت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر سه شنبه در ورزشگاه شهید متقی شهر ساری به ایراد سخنرانی پرداخت و تاکید کرد که باند قدرت و ثروت باید از این نظام اسباب کشی کنند.

وی با بیان اینکه برخی گفته اند دوره احمدی نژاد تمام شده و او باید اسباب کشی کند افزود: من می خواهم به آنها بگویم که احمدی نژاد باشد یا نباشد، زنده باشد یا قطعه قطعه شود ، آن کسانی که باید از این نظام اسباب کشی کنند باند قدرت و ثروت هستند.

احمدی نژاد در آغاز سخنانش ، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین حادثه در تاریخ ملت ایران پس از پذیرش اسلام توصیف کرد و گفت: این انقلاب ادامه راه پیامبر اسلام و سید الشهدا و سکوی پرتاب ملت ایران به قله حکوت جهانی عدل و عدالت حضرت مهدی است.

وی با اشاره به آمار شهدای انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و تمام شهدای صدر اسلام هم به اندازه شهدای ما نمی شوند . حتی اگر 124 هزار پیامبر هم شهید شده باشند باز تعدادشان به شهدای انقلاب اسلامی نمی رسد.

رئیس جمهور ادامه داد: ملت ایران تمام وجود و حیثیت خود را دراین انقلاب در طبق اخلاص به میدان آورده و دستاوردهای عظیمی را در عرصه ملی و بین المللی بدست آورده است که افتخار ایران و تمام آزادگان است.

احمدی نژاد با اشاره به اهداف عالی انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب ما آمد تا برادری ، عدالت ، پاکی و خداپرستی را حاکم کند اما مع الاسف افرادی در این انقلاب پیدا شده اند که با استفاده از فرصت ها خود را تافته جدابافته از ملت ایران می شناسند.

وی همچنین افزود: این افراد برای خود حقوق ویژه ، امتیازات خاص و جایگاهی برتر می خواهند و خود را مالک انقلاب می دانند در حالی که این انقلاب به توده های مردم متعلق بوده و این مردم بوده اند که در تبعیت از امام و رهبری سختی ها را تحمل کرده و همواره از عزت و استقلال خود دفاع کرده اند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند تصریح کرد: نکند روزی بیاید که کسانی که قدرت و ثروت در اختیار دارند در برابر قانون شانه خالی کنند و دست ضعفا در محاکم خالی باشد و محکوم گردند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش آنچه را که ساماندهی برخی جریانات برای تشکیل جنگ روانی چند ماهه علیه دولت خود خواند را مورد اشاره قرار داد و گفت: شما دیدید که طی سه ماه اخیر عده ای در یک برنامه سنجیده جنگ روانی حساب شده ای به بهانه سرکوب کردن یک خادم ملت علیه انقلاب و مردم ترتیب داده و در چارچوب آن بدترین صحبت ها ، دروغ ها و توهین ها را در حجمی گسترده نثار ملت کرده اند.

احمدی نژاد همچنین اظهار داشت : آقای هیتلر آن جنایتکار قرن گذشته مشاوری تبلیغاتی داشت که برای او یک تئوری جنگ روانی را طراحی نموده بود؛ بر اساس تئوری این فرد اگر شما می خواهید کسی را منزوی کنید باید حجم انبوهی از دروغ های بزرگ را از صدها بلندگو به سمت او روانه کنیم و این دروغ ها را آنقدر تکرار کنید تا کسی به آنها شک نکند. عده ای این تئوری را دنبال کردند اما غافل بوده اند که ملت ایران هوشیار است و دروغگویان را به تاریخ روانه خواهد کرد.

وی موضع برخی رقبای انتخاباتی اش مبنی بر وجود مشکلات فراوان در کشور را در چارچوب مذکور توصیف کرد و افزود: مسئله این نیست که مشکلی در کشور وجود ندارد اصلا چه کسی چنین حرفی زده؟ اگر مشکلی در کشور وجود نداشت چرا این برادر شما و اعضای هیئت دولت باید 24 ساعته کار می کردند؟ مشکلات وجود دارد و باید آنها را برطرف کرد اما واقعیت این است که مسئله این نیست.

رئیس جمهور ادامه داد : مسئله این نیست که در گوشه ای از کشور نقص یا مشکلی وجود دارد بلکه مسئله این است که برخی می خواهند با جنگ روانی صفوف یکپارچه ملت را بشکنند اما آنها دوباره اشتباه کردند و باز هم اشتباه خواهند کرد.

احمدی نژاد همچنین گفت: مسئله این است که عده ای قلیل که خود را بالاتر از ملت می پندارند برای خود مقام مالکیت کشور را نیز قائل شده اند.

وی ادامه داد: بگذارید لطیفه ای برایتان بگویم که در یکی از پیامک های رسیده به فرزند کوچکم مشاهده کرده ام : روزی کسی می گوید ما تکه ای زمین داشتیم وقتی انقلاب شد ایران به درون زمین ما افتاد؟

رئیس جمهور همچنین گفت: برخی در حالی خود را مالک کشور می دانند در حالی که امام می فرمودند اگر به من خدمتگزار بگویند بهتر است و رهبر عزیز نیز تاکید کردند که ما همه نوکر این ملت هستیم.

احمدی نژاد ادامه داد: امروز مسئله این نیست که این دولت خوب یا بد کار کرده است؟ در سیاست خارجی موفق بوده یا نبوده ؟ مسئله این است که آن عده قلیل باور کرده اند که اگر یک بار دیگر خادمان کنونی با رای شما به خدمت خود ادامه دهند بساط چپاولگری آنها از کشور جمع خواهد شد.

وی با اشاره به وقایع صدر اسلام و ایستادگی برخی اصحاب پیامبر در برابر موضوع عدالت خاطرنشان کرد: وظیفه دولت اسلامی بر پایه عدالت است و در واقع این سخت ترین مرحله کار است. اینجا می خواهم جمله ای از زبان شما بگویم : احمدی نژاد که کسی نیست، او اگر خاک پای ملت ایران باشد افتخار خواهد کرد.

رئیس جمهورتاکید کرد: اگر خیال کرده اند که با سیل تهمت ، افترا، دروغ و سیاه نمایی می توانند ملت و خادمان آنها را به زانو درآورند اشتباه می کنند . ما پیرو امام و خط ولایت هستیم؛ گلوه ها و سینه هایمان را برای تیغ ها و نیزه های تهمت، افترا و بی ادبی آماده کرده ایم اما بدانند که محال است قلم احمدی نژاد یک کلام به نفع زیاده خواهان و ضرر ملت را امضا کند.

احمدی نژاد ادامه داد: برخی می گویند کشور در خطر است کجای آن در خطر است؟ کشور همین مردم هستند؛ کشور در خطر نیست بلکه منافع یک عده پرخور و زورگو در خطر افتاده است.

وی با اشاره به مناظره های انتخاباتی اش در تلویزیونی گفت: برخی به من می گویند چرا از برخی اسم بردید، این کار نظام را به خطر انداخت! من به آنها پاسخ دادم آیا وقتی حقوق ملت پایمال می شود و بی عدالتی رخ می دهد و برخی برای خود و خانواده خود حقوق بی پایان و نامحدود قائل می شوند نظام به خطر نمی افتد؟

رئیس جمهور افزود: من به روستاهایی سفر کرده ام که مردم آنها از شدت فقر هیچ راه نجاتی در پیش نداشته اند. ما در جنوب کرمان با منطقه ای مواجه شدیم که در آن 60 هزار خانواده تا 2 سال پیش در کپر زندگی می کردند . آیا این مسائل حیثیت نظام به خطر نمی اندازد؟ واقعیت این است که حیثیت نظام در اجرای عدالت ، احترام به مردم و برگرداندن حقوق آنها می باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ما پیرو آن شهید عزیزی هستیم که تمام وجودش در نهاد ریاست جمهوری سوخت اما پای حقوق ملت ایستاد . ما به شما می گوییم که تحمل توهین های شما را داریم اما در برابر زیاده خواهی های شما پاسخمان "هرگز".

حاشیه ها

به گزارش خبرنگار مهر رئیس جمهور همراه تعدادی از اعضای کابینه خود از جمله غلامحسین الهام سخنگوی دولت و وزیر دادگستری ، علی سعیدلو معاون اجرایی، شهاب الدین حسینی وزیر اقتصاد ، مسعود زریبافان و تعداد دیگری از همراهانش صبح امروز به استان مازندران وارد شد و پس از استقبال تعدادی از هوادارانش مسیر منطقه دشت ناز تا شهر ساری را به طور زمینی طی کرد.

وی ساعتی پس از ورودش به شهر ساری با حضور در جمع انبوه استقبال کنندگان به احساسات آنان پاسخ گفت.

در جریان سخنرانی احمدی نژاد در استادیوم شهید متقی شهر ساری شعارهایی علیه رقبای انتخاباتی او بویژه میرحسین موسوی داده می شد. حاضران در استادیوم شهید متقی همچنین با دادن لقب "دزدگیر 88 " به احمدی نژاد گفتند: احمدی بت شکن بت بزرگ را بشکن.

احمدی نژاد در مدت سخنرانی خود در بین هواداران خود در استان مازندران چندین بار درخواست کرد تا نامه های حاضران خطاب به رئیس جمهور جمع آوری شود.

وی همچنین در سخنانش خطاب به حاضران در این تجمع گفت: دیرکرد من در حضور در مازندران را ببخشید چرا که فرصت من کم بوده زیرا باید به مسائل کشور می رسیدیم اما از آنجا که بنده ارادتی ویژه به این منطقه دارم گفتم چند دقیقه هم که شده باید به اینجا بیایم و خاک این استان موثر را ببوسم.

احمدی نژاد تا ساعاتی دیگر استان مازندران را به مقصد استان خوزستان ترک می کند. وی قرار است در چارچوب سفرهای انتخاباتی خود در جمع مردم این استان نیز سخنرانی نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.